Μία Ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας δεν είναι πλέον πολυτέλεια, αλλά αναγκαία. Αλλά επειδή έχετε σε μία ιστοσελίδα, δεν σημαίνει οτι είναι αποτελεσματική στη "σύνδεση" με τους πελάτες - επισκέπτες σας και τελικά στην αύξηση των πωλήσεών σας. Ενώ μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η ιστοσελίδα σας δεν είναι αποτελεσματική, υπάρχουν 10 απο τις πιο κοινές εξηγήσεις για την αποτυχία της.

1. Δεν είναι φιλική σε κινητά, tablet και άλλες συσκευές (Responsive Design)

Αυτό δεν θα πρέπει να αποτελεί έκπληξη για τους περισσότερους απο εμάς, αλλά είναι πλέον γεγονός οτι η χρήση απο κινητά και tablet έχει ξεπεράσει την χρήση του επιτραπέζιου υπολογιστή. Καθώς η κινητή "επανάσταση" συνεχίζει να αυξάνεται σε όλο τον κόσμο, αυτή η τάση προς την χρήση του διαδικτύου εν κινήσει θα συνεχιστεί. Με άλλα λόγια, η χρήση του διαδικτύου απομακρύνεται απο τους επιτραπέζιους υπολογιστές και τήνει όλο και περισσότερο στις φορητές συσκευές. Αυτό σημαίνει οτι η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων, tablets καθώς και για όλες τις φορητές συσκευές.

Δυστυχώς, εξακολουθούν να υπάρχουν ακόμη πολλές ιστοσελίδες που δεν είναι "φιλικές" προς τις φορητές συσκευές. Αυτό είναι απλά άσχημο για τις επιχειρήσεις, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε κυρώσεις απο την Google, όπως να "ρίξει" την κατάταξη της ιστοσελίδας απο τα αποτελέσματα, να οι πελάτες σας να έχουν κακή εμπειρία απο την ιστοσελίδα σας με αποτέλεσμα να "πέφτει" ακόμη περισσότερο η κατάταξη της ιστοσελίδας.

Για να βεβαιωθείτε οτι η ιστοσελίδα σας είναι έτοιμη για χρήστες φορητών συσκευών πρέπει να είστε σίγουροι οτι έχει σχεδιαστεί με Responsive Design σε όλα τα σημεία της. Κάντε δοκιμές απο διάφορες συσκευές καθώς και απο το εργαλείο της Google.

 2. Η ιστοσελίδα σας περιέχει υπερβολική φρασεολογία

Καταλαβαίνουμε οτι είστε ειδικός στον τομέα σας και οτι θέλετε να επιδείξετε τις γνώσεις σας, αλλά αν δεν απευθύνεστε μόνο σε συναδέλφους σας ή άλλους ειδικούς του κλάδου σας, ο μέσος πελάτης σας είναι δύσκολο να καταλάβει την τεχνική ή τη βιομηχανική φρασεολογία που ίσως χρησιμοποιείτε για να περιγράψετε την επιχείρησή σας στην ιστοσελίδα σας.

Αποφύγετε τις ορολογίες και χρησιμοποιείστε απλή και λητή γλώσσα που οι πελάτεες σας θα μπορούν εύκολα να καταλάβουν.

3. Απώλεια περιεχομένου

Οι πελάτες σας έχουν κάποιο πρόβλημα και στρέφονται στην ιστοσελίδα σας για να τους βοηθήσει να λύσουν το εν λόγω πρόβλημα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να περιέχει ανανεωμένο και χρήσιμο περιεχόμενο που να μπορεί να απαντά στις ερωτήσεις τους.

Θυμηθείτε, αυτό δεν σημαίνει ότι ψάχνουν για την επιχείρησή σας μόνο. Για παράδειγμα, το ιστολόγιό μας περιέχει χρήσιμες πληροφορίες για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Αν κάποιος ψάχνει για συμβουλές σχετικά με την τιμολόγηση και την επεξεργασία των πληρωμών, θα μπορούσε επίσης να επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας, επειδή αυτός είναι ο τύπος του περιεχομένου που παρουσιάζουμε.

Με λίγα λόγια, ξεκινήστε ένα blog (ιστολόγιο) και ξεκινήστε να γράφετε άρθρα. Αυτό επίσης θα δώσει μία ώθηση στο S.E.O της  ιστοσελίδας σας.

4. Απόκρυψη βασικών πληροφοριών

Εκτός από την αναζήτηση πληροφοριών που θα κάνουν τη ζωή των πελατών/επισκεπτών σας καλύτερη, αν οι πελάτες ψάχνουν συγκεκριμένα την επιχείρησή σας, θέλουν να εντοπίσουν εύκολα πληροφορίες όπως:

  • Την διεύθυνση της επιχείρησής σας. Καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο χάρτη ή να έχετε ενσωματώμενο online χάρτη.
  • Στοιχεία επικοινωνίας, συγκεκριμένα έναν αριθμό τηλεφώνου και μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Προσθήκες κοινωνικών μέσων.
  • Ώρες, τιμες και σελίδα με το προφίλ της επιχείρησης.

Θα εκπλαγείτε από το πόσες επιχειρήσεις εξακολουθούν να μην έχουν αυτές τις πληροφορίες στις ιστοσελίδες τους.

Και, δεν υπάρχει πραγματικά καμία δικαιολογία για να ξεχάσετε αυτές τις πληροφορίες. Αυτές οι προσθήκες είναι εύκολο να ενσωματωθούν στο site σας.

5. Φορτώνει πολύ αργά

Οι πελάτες αναμένουν να φορτωθεί γρήγορα μία ιστοσελίδα. Στην πραγματικότητα, το 47% των καταναλωτών περιμένει ότι ένας ιστότοπος θα φορτωθεί σε μόλις 2 δευτερόλεπτα ή και λιγότερο. Και αυτό είναι σημαντικό να θυμάστε γιατί ένα καταπληκτικό 79% των αγοραστών που δεν απολαμβάνουν την εμπειρία στην ιστοσελίδα σας είναι λιγότερο πιθανό να  ξανά επισκεφτεί αυτήν την ιστοσελίδα και φυσικά εαν έχετε e-shop ούτε να αγοράσει ξανά αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop). Μπορείτε να δοκιμάσετε την ταχύτητα του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Pingdom και το GTmetrix. Αυτά τα εργαλεία παρέχουν ιδέες και συμβουλές για το πώς να επιταχύνετε τον ιστότοπό σας.

6. Δεν έχει σαφείς παροτρύνσεις για δράση

Δεν θέλετε να αφήσετε τους επισκέπτες σας στο σκοτάδι, κάνοντας τους να μαντέψουν τι θέλετε να κάνουν στη συνέχεια στον ιστότοπό σας. Έτσι, δώστε τους σαφείς οδηγίες δημιουργώντας ένα κουμπί κλήσης για δράση ή κείμενο με υπερσύνδεση που είναι μπροστά και κέντρο.

Για παράδειγμα, το Dropbox έχει ένα μπλε κουμπί "Εγγραφείτε δωρεάν", το κουμπί παρότρυνσης για δράση που ξεχωρίζει από την υπόλοιπη σελίδα. Θυμηθείτε, χωρίς αυτά τα κουμπιά, οι δυνητικοί πελάτες σας δεν θα προχωρήσουν με τις υπηρεσίες ή τους πόρους που προσφέρετε. Όταν συμβεί αυτό, δεν θα λάβετε αυτές τις σημαντικές επιχειρηματικές μετατροπές.

7. Είναι ξεπερασμένο

Οι ιστοσελίδες που διατηρούνται και έχουν ένα σύγχρονο σχεδιασμός εμπνέυον εμπιστοσύνη και αξιοπιστία. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να ενημερώνετε την ιστσελίδα σας κάθε μήνα. Αλλά, αν έχουν περάσει χρόνια από τότε που είχατε μια σημαντική αλλαγή στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, τότε ήρθε η ώρα να βρείτε κάτι πιο σύγχρονο. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να έχετε έναν ιστότοπο που μοιάζει με μια σελίδα από τα τέλη της δεκαετίας του '90.

8. Είναι ενοχλητικό και πολύ γεμάτο

Είτε το πιστεύτε είτε όχι, εξακολουθούν να υπάρχουν επιχειρήσεις που επιμένουν να έχουν ιστοσελίδες που έχουν μουσική ή βίντεο να παίζουν αυτόματα μόλις επισκεφτείς την ιστοσελίδα τους. Ακόμη χειρότερα, αυτές οι ιστοσελίδες είναι επίσης γεμάτες διαφημίσεις banner, φωτεινά χρώματα και φανταχτερό κείμενο. Αυτά τα sites είναι απλά ενοχλητικά και καταλήγουν να επιβραδύνουν την ιστοσελίδα επειδή είναι τόσο γεμάτα.

Λοιπόν, πόσοι άνθρωποι θα κάνουν πάλι κλικ σε αυτήν τήν ιστόσελίδα ξανά απο την εργασία τους ή απο οπουδήποτε αλλού;

Λάβετε υπόψη ότι το μεγαλύτερο μέρος των επισκεπτών σας περιηγείτε επίσης στην ιστσελίδα σας απο φορητές συσκευές. Αυτό σημαίνει ότι ο δικτυακός τόπος θα πρέπει να είναι καθαρός και οργανωμένος. Διατηρήστε τις πληροφορίες στο ελάχιστο και χρησιμοποιήστε υποενότητες, λίστες με κουκκίδες και γραφικά στοιχεία, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να δουν αυτές τις πληροφορίες σε μικρότερα κομμάτια.

9. Το καλάθι αγορών ή η πλατφόρμα πληρωμών εμφανίζει λάθη (e-shops)

Εκτός αν βασίζεστε σε μια πύλη πληρωμής τρίτου μέρους ή ένα καλάθι αγορών, τότε είναι δική σας ευθύνη να ελέγχετε συχνά για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν σωστά. Δεν θα μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια πώληση ή να λάβετε μια πληρωμή αν το καλάθι αγορών ή το σύστημα πληρωμής σας έχει λάθη και δεν μπορεί ο πελάτης να ολοκληρώσει τις αγορές του.

10. Δεν καθοδηγείτε τους χρήστες σε διαφορετικές σελίδες

Πολλές επιχειρήσεις στέλνουν όλη την επισκεψημότητά τους στην αρχική σελίδα της ιστσελίδας τους, σε αντίθεση με τους σχετικούς συνδέσμους που πραγματικά θέλουν οι πελάτες τους να οδηγούνται. Αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στο γεγονός ότι οι σελίδες υπηρεσιών και άλλες σελίδες του ιστότοπου είναι μόνο μια δεύτερη σκέψη κατά το σχεδιασμό ενός ιστότοπου. Αλλά, το γεγονός είναι ότι η αρχική σελίδα δεν είναι τόσο σημαντική για τη γενική κυκλοφορία ιστού και το γενικό σχεδιασμό.
Γι' αυτό, ξεκινήστε να δημιουργείτε συγκεκριμένες σελίδες προορισμού για τους διάφορους τύπους δυνητικών πελατών που συναντάτε.

Εμείς στην InfonetGroup εγγυόμαστε ένα καθαρό, γρήγορο, ευέλικτο και ελκυστικό web site ή e-shop.
Επικοινωνήστε μαζί μας ή Ζητήστε προσφορά

Facebook

Με την επίσκεψη στο site μας, αποδέχεστε τη χρήση Cookies από την InfonetGroup με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε. Όροι Χρήσης - ΠΠΔ