e-lianiko2

Επιχορήγηση υφιστάμενων ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου, για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος (Β κύκλος)

Ανακοινώθηκε στις 25/06/2021 επίσημα ο Β’ κύκλος του νέου προγράμμματος χρηματοδότησης μέσω του ΕΣΠΑ «e-λιανικό 2», με στόχο την επιχορήγηση υφιστάμενων μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων για την για την δημιουργία ή αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ο συνολικός προϋπολογισμός της δράσης ανέρχεται στα 8 εκατ. ευρώ και το ποσό της επιδότησης της κάθε επιχείρησης ανέρχεται στα 5.000€ και αφορά τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, υπηρεσίες φιλοξενίας ιστοσελίδων, εξοπλισμού πληροφορικής (ηλεκτρονικούς υπολογιστές, barcode scanners, εκτυπωτές κ.α) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

 Ωφελούμενοι της δράσης είναι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και διατηρούν φυσικό κατάστημα ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, που λειτουργούν νομίμως στη χώρα και έχουν κάνει έναρξη στην ΔΟΥ.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε: Υφιστάμενες, εφόσον έχουν συσταθεί έως και την 30/09/2019.
Νεοσύστατες, εφόσον έχουν συσταθεί από 01/10/2019 μέχρι την ημερομηνία προκήρυξης της Δράσης.

Η επιδότηση ανέρχεται έως τα 5.000€  σε κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος.
Έως 1.500 ευρώ για αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020.

Βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής

  • Να δραστηριοποιούνται στο ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ (ΚΑΔ 47.xx.x) είτε ως κύρια δραστηριότητα, είτε ως δραστηριότητα με τα μεγαλύτερα έσοδα.
  • Να διατηρούν επισκέψιμο φυσικό κατάστημα λιανικής πώλησης ειδών.
  • Να έχουν αναστείλει λειτουργία για τουλάχιστον μια ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.
  • Οι υφιστάμενες  επιχειρήσεις να έχουν μείωση τουλάχιστον 20%  στον  κύκλο εργασιών τους κατά το 4ο τρίμηνο του  έτους 2020 σε  σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του έτους 2019. Για τις νεοσύστατες η μείωση θα θεωρηθεί 100% στον κύκλο εργασιών τους

Υποχρεώσεις

Όλες οι επιχειρήσεις που θα ενταχθουύν στο πρόγραμμα υποχρεούνται να διατηρήσουν το ηλεκτρονικό κατάστημα ενεργό για 3 έτη από την ημερομηνία της απόφασης ένταξης στη δράση και αντίστοιχα τη διατήρηση του φυσικού καταστήματος για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Γιατί την InfonetGroup

 Στην Infonetgroup έχουμε εμπειρία 15 χρόνων στην κατασκευή ιστοσελίδων και eshop. Προσφέρουμε όλα τα απαραίτητα εργαλεία και λύσεις για να αποκτήσει μία επιχείρηση μια σύγχρονη, καινοτόμα και ελκυστική παρουσία στον σύγχρονο ηλεκτρονικό κόσμο του διαδικτύου.
Αξιοποιούμε όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες για την κατασκευή e-shop που πραγματικά "λύνει" τα χέρια του κάθε επιχειρματία.
Σχεδιάζουμε ηλεκτρονικά καταστήματα με υψηλή αισθητική και όλες τις απαραίτητες τεχνολογίες που θα βοηθήσουν να βγείτε μπροστά απο τον ανταγωνισμό.

Απεριόριστος αριθμός σελίδων, κατηγοριών και προϊόντων, μηχανή αναζήτησης, προσφορές, πολλαπλοί τρόποι πληρωμής (αντικαταβολή, μεταφορά σε λογαριασμό, χρεωστική/πιστωτική κάρτα), πολλαπλά φίλτρα,  μεταφορικοί κανόνες, σύνδεση με google, κατάστημα σε Facebook και Google, πλήρης συμβατότητα με Skroutz και Best Price, σύνδεση με το δικό σας ERP.

Όλο το κατάστημα θα είναι σύμφωνο με όλες τις απαιτήσεις του προαγράμματος (δίγλωσσο, ΑΜΕΑ κτλ.)

Facebook

Με την επίσκεψη στο site μας, αποδέχεστε τη χρήση Cookies από την InfonetGroup με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε. Όροι Χρήσης - ΠΠΔ